Ready for take off! - Reisverslagen van Melien en Sjoerd Hamers / Kersten - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslagen van Melien en Sjoerd Hamers / Kersten - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Het is bijna zo ver!! Morgen vliegen we dan echt naar de andere kant van de wereld en begint onze reis waar we de afgelopen 3 maanden zo naar toe geleefd hebben echt!! Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk en alsof we gewoon 3 weekjes op vakantie gaan. Deze week was heel druk met inpakken het afscheid nemen van mensen en de laatste voorbereidingen. Vanochtend merkte ik voor het eerst dat ik vroeg wakker werd en niet meer kon slapen omdat ik alles nog eens langs ging om te checken of ik niks ben vergeten. Ik kon niet meer blijven liggen en moest eruit om nog wat spullen in te pakken! Toen ik dit tegen Sjoerd vertelde draaide hij zich nog eens om en zei dat die geen last had van stress en der alleen heel veel zin in had! Was ik daar ook maar zo makkelijk in!;)
Dus ik ga nu weer snel verder met de laatste puntjes op de I zetten en tot ons eerste volgende reis verslag wat waarschijnlijk vanuit Sydney word geschreven!
Voor de mensen die willen skypen of facetime..
Voor Face Time moet je bij sjoerd zijn, ik behoud namelijk voor de 5 maanden die we op reis zijn niet mijn NL nummer, Sjoerd wel! Maar krijg een Australisch nummer wat zodra ik die heb jullie laat weten!

Sjoerd: 06-53757623 ker.sjoerd@gmail.com
Skypenaam: melien.hamers

Houdoe!!

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2015

Van Singapore tot Bangkok

22 April 2015

van Brisbane naar Cairns

25 Maart 2015

Van Sydney naar Brisbane

14 Maart 2015

Sydney

28 Februari 2015

Ready for take off!
Melien en Sjoerd

Hoi allemaal! Wij gaan samen een reis maken van 5 maanden waarin we Australië en Azië zullen gaan bezoeken. Via deze weg houden we jullie graag op de hoogte over de avonturen die wij zullen gaan mee maken!

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3686

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 30 Juli 2015

Ready for take off!

Landen bezocht: